Hej hopp=)

Sitter här och tråkar=P Kan inte gå någonstans eftersom mamma behöver min hjälp med tanke på att hennes högra hand är gipsad "/ stackars mammi<3 Hon har fått två sprikor i handen igår när hon ramlade =( Är lite avundsjuk på mammi eftersom hon får ha gips men inte jag =/ haha...nu låter jag som ett litet barn :$ Var tidigare i syd för att lämna Vero vid tåget och när vi sitter och väntar på tåget kommer en äckel gubbe och snckar snusk med oss,blä,det är inte första gången jag råkar ut för honom =( Vero vart väldigt arg och sa om han kommer igen ska hon slå honom =) hihi...men han kom inte men vi drog upp till perongen och satt där ute istället=) Imorgon är det innebandy först och sen har jag redovisning i mediekunskap =) vi får se hur det går =) Och på Torsdag kväll kommer Eve hit igen<3 puss på det<3 Snart ska jag gå och kolla på andra avenyn<3 kärlek på den<3 Ses snart igen puss och kram<3333

Kommentarer
Postat av: Evelina

puss

2008-10-19 @ 19:17:48
Postat av: Miranda

blä på äckliga gubbar.............

2008-10-19 @ 22:03:44
URL: http://mestiis.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag kommer på onsdag efter bion ist :p

2008-10-20 @ 19:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0