Fy för bdb!

Jag var så glad ända tills nu, då bilddagboken bestämmde sig för att förstöra mitt konto =@ Jag fattar inte vad jag hade gjort för fel?? dumma skit sak:@
Alla mina minnen är som bortblåsta alla mina kompisar likaså =( skit sak!!


Okej,för att göra lite roligare här i bloggen tänker jag skriva vad som hände på kören=P
jo, det började med att jag och Natta åkte upp till wendela hebbe, när vi klev av bussen så gick vi förbi en skog och då började vi sjunga på alla TH:s låtar(refrängen dåra) och när vi hade kommit på hälften av vägen började vi prata om att tänk så står Tokio Hotel i skogen och hör oss sjunga och sen kommer de bara fram och säger hej =)
Natta bara: aa,då skulle du vara över Tom;) och då skulle Tom säga åh en tjej;)
Jag: *asg*JAG KAN INTE ANDAS!!!HAHAHAHAH*asg*
Natta: ich liebe dich tom<3*slänger sig på mig*
Jag: chokad(stavning?) ich liebe dich aus Bill<3
och sen när vi har kommit fram till wendela hebbe och gått in och vidare till glasrummet för att hälsa på Mimmi så sätter vi oss i mitten rummet och börjar snacka som Bill und Tom =D och så höll vi på ända tills halv 9, och det var mega kul speciellt när man kan deras repliker=P Undra om vi är besatta av de??hehe...kulkul och bill har faktist skaffat sig två tjejer ;D bra broshanXD medan jag har dumpat två =(*inte stolt* men jag har ju faktist flörtat med broshans ena tjej och det går bra ;) *megastolt*

Aja, nu ska jag dampa vidare på bdb, för se hur det går för Natta sa att mitt konto är borta och en annan kompis säger att den är kvar men det går inmte att kolla på bilderna=(

Gute nacht meine liebe<33
Tschüss kuss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0