flum XD

Nu har vi mediproduktion och vi jobbar ännu med våra hemsidor =) och jag och Bill har fått värsta flumhumöret och skrattar åt allt XD Johan sa en grej på tyska och då skulle jag översätta men då var Bill förre och sa att det betyder jag är döv och hör ingenting!? Och vilka är det som brister i skratt? om inte Tom och Bill xD

Men iallafall så var jag på T.A.G.G. mötet och vi snackade om halloween firandet som vi ska ha efter lovet =P fast problemet är att jag vet inte vad jag ska vara och  på Torsdag ska vi klä ut oss och gå runt till alla klasser och infomera om dagen men jag vet inte vad jag ska vara men de andra vet =(

Jahapp, ska nog fortsätta på min hemsida så att man blir klar =P

kramkram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0