Va försiktg!!

Var inne på bdb och laddade upp bilder så skriver en kompis vet du vad som har hänt med Gustav?(trummisen i Tokio Hotel)Och jag blev helt stum och bara skrev nej vad??och sen gick jag inte på tokio-hotel.se och där står det att gustav var med om en bilolycka igår=( Och då stannade mitt hjärta! sen när jag läste vidare så ståd det att Han körde om en bilkö med sin svarta bmw och körde över ett spärrat spårvangsspår och hans bil rammades av en spårvagn,så hans bil kastades över till den andra vägfilen och där krockade han med två andra bilar. Men han vart bara lätt skadad, Men de kommer närvara imorgon(torsdag 6/11 08) i Liverpool på EMA galan.

Tack gode gud för att han lever och mår bra!!!<333

Gustav du måste vara mer försiktig!<3333333

pusspuss min älsk där ute som läser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0