HjälpxP

Hejhej!!
Var i huddinge idag hos sjukgymnasten och arbetsterapeut, och snackade om hur operationen kommer att gå till. De ska tydligen göra 2-3 små hål i mitt knä och laga mitt korsband.=)
Jag fick även fylla i tre pappare om hur jag har det med mitt knä och sånt,och det ena pappret så frågade min arbetsterapeut mig om hur tungt jag vill träna. Om det skulle vara enkelt så att jag kunde cykla,bowla eller såna där enkla saker. Men då sa jag att jag ville antingen börja spela badminton eller t.o.m börja på fotboll.=P Men då vart mamma chokad och bara skerk ut FOTBOLL??=O Jag bara kollade på henne och skratta. Jag menar kom igen jag har inte kunnat ha riktigt kul sen 2 år tillbaka innan detta hände!!


När jag kom hem gick jag ut och var med Emelie=D vi gick bara runt halva området där vi bor och snacka=)



Juste visste ni att i onsdas den 8/11 hade jag 97 besökare här ?haha...klart ni inte visste för jag sa det nu=P
Okejokej...min humor suger=(

Man kan förhands boka den nya Tokio Hotel dvd nu!!På cdon.com eller ginza.se
Vill ha!!=(


Något som jag kom å tänka på var ju det där talesättet, där man säger tiden läker alla sår,vilket inte alltid är san

Tiden läker alla sår, jag säger skit i alla sår och ta vara på tiden, för vi lever bara en gång!!

Gud vad rolig jag var nu då.HAHAHA...nej, inte alls. Jag borde söka hjälp angående min humorXD

Hehehe...märker att jag inte skriver nåt nyttigt här så jag ska väl logga ut =P

Pusspuss på er sötisar<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0