Osynlig

Känner mig så osynlig här på blogg.se eftersom att det finns andra bloggare som är mycket större här.=( Så det är lite svårt att synas. Och ja,det händer inget spännande i mitt liv,som för de andra=(
Men jag ska inte klaga mer på det, eftersom jag har allt jag kan önska mig<3 Mina undrbara vänner,och min familj<33


Något som är jättetråkigt är att jag håller på att förlora med älskade vän Natta<333 Vill inte förlora henne!hon betyder så mycket för mig,hon har hjälpt mig genom svåra stunder och alltid funnits där! Får/vill aldrig förlora dig Natta<33=(


Imorgon är det exakt en vecka då jag ska operera mig =( och jag är mega rädd=(
Usch,jag vill inte ens tänka på det, för de mår jag bara dåligt.=(


Men nu ska jag sova. för imorn är det matte och det kommer gå dåligt som valingt=P

nattinatti

Ego bild på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0