Nu är jag tillbaka

Då var min operation klar.
Vaknade klockan 05:00 igår morse och tog bussen till stationen 05:37. Vi kom fram till sjukhuset ungefär halv 7. Där fick vi vänta en timme innan de öppnade dagskirurgen.När klockan vart halv 8,gick jag och mamma och anmälde mig. Där fick jag ett hälsopapper som jag skulle fylla i, och sen fick jag vänta tills en sjuksköterska skulle komma och ropa upp mig. Sen fick jag byta till sjukhus kläder och sen fick jag lägga mig i en säng. Där fick jag ta tabletter och sockerdropp, morfin. Sen var det dags att säga hej då till mamma och åka in till operationssalen. Jag la mig på operations bordet och sen fick jag narkos, alla där inne började prata med mig och jag visste inte vem jag skulle lyssna på. Men sen frågade narkossjuksysterna mig och jag kände nåt då sa jag att jag var väldig snurrig och kände att jag vart varm i kroppen, och innan jag hann tänka så sov jag. Sen belv jag väckt efter operationen, och de lämnade in mig på mitt lilla rum. Där låg jag och sov ett tag. Sen när mamma kom vaknade jag, och så kom sjuksystern in och kollade hur jag mådde och sånt. Och efter ett tag var jag tvungen att gå på toa, så jag fick en rullstol. Där började allt snurra i hela huvudet och det kändes som jag skulle spy,jag började kall svettas och allt. Sen fick jag ett glas vatten och sen gick det över. När jag kom tillbaka till mitt rum så kom sjuksystern in och frågade om jag ville ha nåt att äta, så att jag skulle må bättre. Sen när jag hade ätit kändes det mycket bättre. Alla på sjukhuset kallade mig för drottning Sylwia.=) hahaha...kul. Sen när jag skulle hem så gick de och hämtade mina kläder och sånt=P Hahaha...sen när jag och mamma hade gått, så fick jag Ben&Jerry glass*mums* och så satt vi och väntade på mammas kompis som skulle hämta oss.=D
När vi kom hem la jag mig på soffan och kollade på tv, sen ringde eve mig och vi pratade över en timme sammanlagt. Sen kollade jag på Uggly Betty och på DH. sen gick jag och la mig.

Idag känner jag mig jättetrött och vill bara sova men kan inte.=( Har pratat med Eve och hon sa att hon kanske kommer imorgon till mig=D yey<33

Vi har pratat om att åka på semester hela nästa år. På sportlovet ska vi till Polen och festa. I slutet av januari ska vi kanske till Tyskland över en helg. och massa mer=P Vi kommer nog ha den bästa året ever<33 Och allt med Eve<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0