Lång dag =(

Jag har inte sovit bra inatt, vaknade kvart över 5. För att Seth var tvungen att jaga mig i min dröm.(han vill döda mig i drömmen) Vi hade idrott idag som första lektion och jag som verkligen älskar idrott, så blev den förstörd eftersom Seth förföljer mig!! och så mår jag jätte dåligt och har ont i huvudet och allt möjligt. =( Och jag kommer inte hem fören halv nio ikväll då, eftersom jag ska vara kvar med T.A.G.G och fixa till imorgon.Och sen direkt efter drar jag till kören=( *suck* jobbig dag.
Mimmi skickade sms och sa att hon hade hittat idolbilen på stan.asså,förstå idolbilen i södertälje :O
det är ju inte varje dag det händer, men bara för det så är jag i skolan=( dumma. Vill också vara där.

men nu måste jag fixa i skolan
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0