God morgon<3

Kan börja med att jag jag öppnade tv imorse innan jag drog till bussen och de var det nyheter på tv och de berättede att Barack Obama vann valet i USA.*lycklig* äntligen någon ung och smart president i USA!!=)

Och till musiken då. Sitter och lyssnar på Darins nya låt Breathing Your Love, det är extremt bra!! Jag är inte en av hans fans, men jag tycker att han är otroligt duktig.=)

Jag måste ju få skriva om i lördas, för det har jag ju sagt att jag ska =)
Jag och Natta hade fixat en halloween filmkväll och det var mega kul=D Vi kollade på mirrors, den var väldigt konstig, jag fattade inget alls med den filmen=( Och sen kollade vi på The Eye, verkligen ingen bra film. otroligt dålig.=( Sen så gick alla upp på övervåningen i min lägenhet och jag var kvar där nere i mitt rum, och kollade på the grunge,dålig den där lilla ungen låter som jag HEHE... asså,kom igen kan jag få en riktig skräck film någongång??Sen när alla hade gått så var det bara Seth kvar,(han skulle sova över)så vi kollade på REC, och den var äcklig men inte läskig,*suck* ska nog sluta kolla på skräck, eller snarare sluta gör skräck filmer för de suger! Men det kanske beror på att jag går media och då vet jag hur de har gjort filmerna och då är det inte roligt att kolla på de längre?=P

I söndas var jag med Erik och vi kollade på The grunge, och jag höll på att somna. =P Sen kollade vi på vanlig tv och det var mycket bättre.=)

Btw,sitter i skolan och väntar på att Natta ska komma till skolan=Dyey

puss på er <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0