Förlåt<3

Förlåt att jag inte har skrivit något på tre dagar men jag har varit seg efter de tabletter som jag har tagit=( men nu ska det bli ändring=)
Idag var jag på sjukhuste och fick nytt plåster på mina sår=) men dock kunde de inte ta bort styngnen dels för att det inte har gått 14 dagar sen operationen och dels för att de inte har tid. Så måste boka tid på vårdcentralen även fast jag inte vill dit=( Men det är jobbigt eftersom trådarna på såret nudar plåstrens mit sida så det kitlas=/

En timme efter att mamma åkte till jobbet, smet jag ut för att vara med Natta,Hansson och Jane. De skulle handla i minilivs som jag hängde på=P Det var ju såååå länge sen man fick träffa Natta<3 och hansson och jane med<33 vi hade mkt att snacka om=D

Imorgon ska syrran komma hit =D<3 sen ska de iväg till några släktingar. men det är ju snällt av de och hälsa på här=)

På måndag ska jag till skolan=) fast jag kommer åka taxi varje dag fram till 18 dec=( *suck* orka sitta i en taxi, vill ju åka buss=(

Jag vet vilken fest jag och Hansson ska ha när vi fyller år=) *stolt*  men det tänker jag inte säga något om nu=P

Jag har funderat kring vad jag vill ha för tatuering=) en sak är jag säker nåt med th ska det ha att göra=P

Juste i torsdag skulle jag beställa lite th grejer från internet(men min engelska är ju bara så bra*not*) så där satt jag och valde vad jag ville ha. och sen när jag skulle klicka vidare för att slutföra beställningen gick det åt skogen. Det ville inte gå igenom och så satt jag där och bara jaha?=S Och då blir ju mamma sur eftersom jag fick köpa från hennes kort för det var min julklapp från henne. Hon sa att nu har de tagit mina pengar och du får inget,jättebra -_- jag bara men det var ju inte mitt fel att de inte kan skriva på svenska liksom? men ja...hon sa att hon skulle kolla sitt saldo på kortet men har fortfarande inte gjort det, men om pengarna finns kvar skulle jag få de direkt i handen istället.=)

Snart är det jul och snön är borta-_-  fick inte ens chansen att vara ute i snön, så det är bäst för snön att komma innan jul och ligga kvar till nästa år. Annars tycker jag att vi borde ta bort julen=P ja,jag är grymXD men kom igen det ända man tänker på är att köpa dyra julklappar och resten bryr man inte sig om. Varför ska man köpa julklappar för flera tusen när man ändå kommer tröttna på det fort? Folk nöjer sig helt enkelt inte med stumpor eller kläder uran de köper hemmabio packet och bilar och sånt onödigt. Jag skulle nöja mig om någon kom och gav mig ett papper där det ståg Tokio Hotel på=) Jag är allvarlig! förra året fick jag en Tokio hotel kalender och jag vart överlycklig! Man måste förstå att det minsta lilla kan betyda så extremt mycket. Och en annan sak som är mycket viktigare än julklappar det är ju kärlek, det kan ju vara kärlek från din familj, din pojk/flickvänn,släktingar,din hund eller nåt annat husdjur som du har, dina vänner=) När jag var liten älskade jag julen men det var ju för att man fick leksaker och sånt=P men nu ser jag julen som vilken dag som helst,bara att alla är tokiga och springer runt från affär till affär och stressar och allt-_- jag tycker att det är synd om de faktist=( Ni tycker säkert att jag är jättetråkig som inte kan gilla jul, men jag tycker inte att julen är så viktig. Visst man får ju vara med sina nära och kära, men alla har ju inte den lyxen att få fira jul, lika lyxit som andra. Vissa har ju knappt så att det räcker för maten och så spänderar vi massor med tusen kronor på mat som sedan blir över och slängs. Varför inte då dra ner på kostnaderna för maten och julklapparna något år och skänk pengar till de fattiga? Det ska jag försöka göra i år för då vet jag att jag kommer må bättre av det efter åt=) Men det är upp till var och en vad ni gör,lyssna inte på mig jag är ju bara en liten prick i en stor värld.


Ojojoj...vilket långt inlägg det vart om julenXD

Nu ska jag gå och sova puss på er<3

Kommentarer
Postat av: Linn

Ååh tack så mycket! :D

Nej men i närheten ;)

2008-11-30 @ 17:10:21
URL: http://linnzo.blogg.se/
Postat av: Alina

Trevlig första advent! :)

2008-11-30 @ 17:12:32
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0