Fars dag

Tänkte börja med att säga att Sarah är en hjälte som fixade min blogg =) Tack Sarah<3


Idag är det Fars dag och ja...något tråkigt är ju att min pappa dog för 4 år sen. Så det är jobbigt för mig att fira sånt som fars dag=(

Att leva utan dig, är jobbigt

Att inte få åka med dig till ditt jobb, är jobbigt

Att bara ha kännt dig i tretton år, är jobbigt

Att inte få dela med mig av det jag har lärt mig ,är jobbigt

Att gå till någon kompis som både har mamma och pappa, är  jobbigt

Att inte få se dig skratta, är jobbigt

Att inte få prata med dig, är jobbigt

Att du inte finns här för mig när jag växer upp, är jobbigt

Att veta att gud har tagit dig gör mig arg

Att ha ett hål i mitt hjärta, är jobbigt

Att få någon att förstå hur jag känner, är jobbigt

Att inte få se dig glad på din födelsedag ,är jobbigt

Jag önskar att du var här hos mig

Jag önskar att jag fick dig tillbaka

För jag vill ha min pappa här

Jag älskar och saknar dig pappa
R.I.P Fredrich Otto Schinner(F)<333


Kommentarer
Postat av: Evelina

<3

2008-11-09 @ 18:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0