Evelina för resten av mitt liv!!<3

Någon som betyder otroligt mycket för mig!!


Evelina att få växa upp med dig har varit det bästa under hela mitt liv. Alla våra minnen som vi har är oförglömliga!!

Vi har gjort så mycket tillsammans genom livet.Och mer blir det!!

Kommer du ihåg när vi var små och åkte till Polen? då vi brukade leka på båten =P Och sen en gång när vi alla åkte i eran bil till Polen och vi satt där bak och Vero satt med och och käkade choklad och smetade ut att i bilen?XD och sen vissade vi filte för en lastbilschufför.hahaha...kul XD

Eller den gången du åkte med oss till Polen och vi lekte fotomodeller på balkongen och retades med killarna på gården =P fan vad kul XD

Och vår resa nu i sommars. MINNEN!!! fan vad jag önska att vi hade filmat allt!! det var så jävla kul<33 Jag som satt och skrek på planet när den lyfte XD hahaha

Och sen när vi skulle åka hem igen, då jag täcker för fönstret för några gubbar i en annan bil som bara var tvugna att glo =P Jag satte på mig alla mina kläder typ för att inte betala för bagaget XD och sen när min handväska fastnade i den där mät grejen för att den var för tjock XD hahaha

Och hur vi nu kämpar att fatta nåt på Polska XD och sitter och gråter till bilder XD=P
ska inte sitta och berätta allt för du vet ju=)

Hoppas bara att vi är vänner för alltid!! och att vi kommer dela många mer minnen!!

Jag älskar dig mest!!<333

Min alldeles egna Evelina<333


Kommentarer
Postat av: Evelina

Men du är bäst Sylvilki! Du är MIN bästa vän, jag älskar dig! <3

2008-11-09 @ 18:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0