=(=D



Ja,sådär ser ju mitt ben ut =( helt svullet och om plåstrat=( Det som är jobbigt med plåstret är ju att jag inte tål de, de kliar som in i helsike=( Och jag kan ju inte klia för då förstör jag såret,så man får bita ihop och tänka på annat=( på nätterna har jag en stödstrumpa som det heter för att inte plåstren ska åka av,som om det inte är jobbigt=( Men på torsdag kommer jag få bort de=) längtar...men ändå inte vill inte åka upp till våran vårdcentral för de är puckade där. Mamma ringde idag för att beställa tid då sa sjuksköterskan att de måste sitta på längre än nio dagar. Men hallå!! är det du eller min läkare som bestämmer liksom??:@
Vill heller åka till Huddinge och göra det, än att göra det på en puckad vårdcentral!!



Nu till andra saker!!
Läste nyss en kompis blogg, där hon skrev att hon har svårt att bestämma sig för vad hon vill jobba med. Och det är ju något jag själv har svårt med att hitta=( Som liten ville jag bli lärare,men när jag blev äldre ville jag bli bagare,kock,modell,fotograf,skådis,sångare. Men det slutade med att jag sökte till ekonomi/juridik linjen på gymnasiet, dock höll det bara ett år sen tröttnade jag på det eftersom jag inte kunde koncentrera mig på det man skulle läsa. Så nu går jag Media, men det har ochså blivit nåt jag inte vill hålla på med i framtiden. Visst jag vill ju bli journalist men det känns som om det är långt ifrån mig eftersom man måste ha bra betyg, vilket jag inte har=( Tycker att det skulle vara kul att jobba på en båt, för jag älskar verkligen åka båt=) det skulle vara coolt, att liksom få jobba på en riktigt stor båt=D
Men ja...nu är det ingen idé att byta gymnasium för då skulle man behöva gå om från ettan och det orkar inte jag med=(
för om jag gör det skulle jag säkert ångra mig efter ett år igen=( *suck* vad det ska vara jobbigt att bestämma sig=/
Jaja, vi får väl se vad som händer efter gymnasiet.


Nästa grej!!
Jag sitter och tänker på om jag ska åka utomlands nästa år för att gå på Tokio Hotel konsert=) Måste snacka med mamma och se om hon vill bidra lite med pengar till det=) Men jag vill ju inte åka ensam=( någon som vill åka med mig?=P
skulle bli grymt coolt att få uppleva något sånt =D Men det har dock inte kommit ut någon turnélista ännu, så det är ju bara att vänta och se vart allt blir nästa år =D


Grej nummer 4 då!
Jag och Eve tänker åka till Tyskland nångånog i sep/okt nästa år för att festa;) vi har tänkt att besöka oktoberfesten nere i Tyskland =D Nej, vi ska inte dit för att det är roligt att bli full utan för att ha det som en upplevelse. Jag menar det är ju en stor fest som håller på i 16 dagar, man festa, träffar nytt folk och sånt=) Men vi får ju se hur det blir=) måste kolla vad flyg och boende kostar också=P

Men nu ska jag sluta skriva för ni orkar snart inte läsa mer XD
Ska lägga mig och kolla på förhäxat<3 det var länge sen man såg den=) den börjar 01:50 inatt och imorgon börjar den 01:30
Pusspuss<333

Kommentarer
Postat av: Miranda

svar: aa de e skitsvårt! Men ja kommer inte ens på en sak som jag sen byter till en annan! Jag har INGET jag vill bli! ... ._.

2008-11-25 @ 08:35:23
URL: http://mestiis.blogg.se/
Postat av: Maja

Hej:) Fin blogg du har, om du vill VINNA presentkort, gå då in pa min sida och kolla:)



Tack så mycket!

2008-11-25 @ 08:52:21
URL: http://gloryglory.blogg.se/
Postat av: Miranda

2008-11-25 @ 20:37:10
URL: http://mestiis.blogg.se/
Postat av: Miranda

svar: Ja, fast ja vill inte bli något och sen något annat! ja vill inget alls xD

2008-11-25 @ 20:38:11
URL: http://mestiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0