13 timmar kvar

Nu är det bara 13 timmar kvar tills jag ska operera mig=( Vissa tycker säkert att jag överdriver, men det gör jag inte. För jag tycker inte alls om sjukhus så det gör ju inte bättre att jag ska opereras=( Men alla som jag har pratat med har sagt att det kommer gå bra och att jag kommer snabbt på egna ben igen=) Men jag har ju laddat upp med massor med tidningar som jag ska läsa och sen har jag ju också fått läxor av min svenska lärare. Ska bl.a skriva en skräck novell,kolla på psyko(stavning?) och analysera en text=) Och så är det bara att ligga i soffan och kolla på alla bra serier som går på tv =) Redan imorn kväll kommer ju Uggly Betty,Desperat Housewives, Andra Avenyn och sos barnfamilj=P fast allt går typ samtidigt så vi får se vad det blir=D Och på onsdag kommer Greys Anatomy. Idag kommer ju färjan och CSI=P yeyXD och torsdag kommer CSI och fredag kommer en film som heter Welcome to the jungle,Idol, Sing a long=) på lördag är det Sing a long,X-Men,Big fet liarOch på söndag blir det Da Vinci Koden. Ja, som ni ser kommer jag inte bli uttråkad=P Hahaha xD

Men nu ska jag gå och bada=) eller snart då jag har tömt badkaret med vatten eftersom jag lyckades fylla den ända upp i kantenXD

Och såklart ringer men Eve och pratar istället för att bada.

Jag måste vakna kl 5:00 imorgon för jag ska operera mig kl 7:30

Så det blir att lägga sig tidigt idag=( buhu='(
Vi hade fotboll idag på idrotten igen och de skulle vi träna på att nicka bollenXD och det gick ju super då man nästan fick hjärnskakningXD Och körde face nick istället=P jag är så duktig =)

Pusspuss<333

Hoppas ni tänker på mig imorgon=(<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0