Torsdag och inte fredag=P

Just nu har jag historia så jag jobbar med krigsstrategier, lite tråkigt men ändå intressant om ni förstår vad jag menar=P Man lär sig saker om allt, jag brukar dock inte vara den som tycker att det är intressant med historia men den här gången är det ju att bara läsa och komma ihåg, och sen sammanfatta allitng=D
Om en timme har jag arbetsmiljö och säkerhet=)

Lite info om Tokio Hotel är att de befinner sig i USA  idag(torsdag), imorgon(fredag) och över imorgon(lördag)
2008.12.04
Tokio Hotel uppträder på radiokanalen Z100 jul- evenemang i Portland, OR

2008.12.05
Tokio Hotel uppträder på radiokanlen KISS FM i Phoenix årliga konsert Phooson

2008.12.06
Tokio Hotel uppträder på Kiis FMs årliga jul-evanemang i Anaheim, California

Alla som gillar att måla så finns det två bilder på Tokio Hotel som man kan skriva ut och måla=P 
tokiohotelfans.se 

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-12-09 @ 21:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0