Nu är jag...

Nu är jag tillbaka efter ett bra tag ledighet från bloggen. Har haft så himla mycket att göra så att jag inte har hunnit skriva här i bloggen. Men nu har det lugnat ner sig lite=) I helgen som var, va jag hos min syster i Eskilstuna och tog det lugnt. Jag och Evelina drog till stan och skulle shoppa julklappar men det vart inget med det, eftersom ingen orkade=P Så vi satte oss på mcdonalds och käkade istället=D Sen åkte vi hem och kollade på film=P
I Söndas åkte jag och mamma hem och då hängde Karo med oss=) och senare på kvällen kom även Vero=D
Men jag längtar efter Eve så himla mycket<33

Jag och Karo har bakat hela dan idag och igår=P så ja,massa julgott finns det nuXD men jag vill inte ha jul=(
jaja,nog snackat här får ni bilder på det vi baka=)

Tyska pepparkakor          Lussebullar                     Svenska pepperkakor   Polsk julkaka
     

Puss<33
God Jul<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0