Julafton idag

Fick julklappar idag också fick present kort på H&m på 200kr och en ask med choklad fasst jag vet inte vilken av de båda askarna som jag och mamma fick var till min XP

Fick även min favorit märke på shampoon och balsam och hårinpackning=D

Hur det blir med resan till Tyskland verkar var oklart eftersom vi har ingenstans att bo. och resan till Polen blir inte av för mig för vi har inga pengar kvar.=( Det verkar som 2009 kommer gå åt skogen='(((  Kul år jag kommer få!!

Kommer säkert välja att ligga under täcket och skita i hela året!!

Förlåt för denna tråkiga inlägg=(

En sak till mina nya högtalare har slutat att funka och det var inte jag som gjorde något för de funka igår.=(

BLLLLLLLLLLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
på allt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0