Idolfinal

Just nu pågår idolfinalen 2008, men ingen av de två som är kvar (Alice eller Kevin) är mina favoriter. Men de är duktiga ändå, Fick ett meddelande på msn att jag skulle rösta på Alice men det har jag inte gjort eftersom det inte skulle vara rätt mot Kevin. Men om det hade vart Robin Bengtsson och någon annan skulle han få min röst tusen gånger om=D
Nej men för att summera vad jag tycker om Alice och Kevin så är det så att, låten som Alice sjöng idag på finalen So wath med P!nk den passade inte henne eftersom hennes röst är som en ängel och låten är för kaxig så ingen bra val där=( men den sista låten hon sjung var jättebra gjort. Kevin är en stark människa som kämpar med allt svenska som musiken=) Hans val av låtar passar honom bra=)



Var hos sjukgymnasten idag och hon tycker att jag är duktig som har gått så fortfram efter operationen, och hon sa att jag kan börja lägga ifrån mig kryckorna nu=D Halleluja!

Imorgon ska jag till stockholm och handla polskmat till julen =D heheXD sen är det bara att vänta på julen=P

Mitt rum är KAOS med tanken på att jag flyttar om mina Tokio Hotel affischer, min ena vägg består bara av bilder på Tom Kaulitz<3 hehe...nej, jag lyssnar inte bara på Tokio Hotel för att jag tycker att Tom är söt/snygg/sexig. Jag älskar HELA bandet och inte bara en av de!! Men nu är det så att Tom inspererar mig med hans stil, men som sagt hela Tokio Hotel, alså,Bill Kaulitz, Georg Listing, Gustav Schäfer och Tom Kaulitz finns i mitt hjärta och mitt liv består av de och det kan ingen ändra på!


Skriver så länge att hela idol finalen 2008 är slut och vinnaren är Kevin!! Grattis Kevin


Men nu ska jag gå och sova;)

Puss på er alla älskade människor<3

Kommentarer
Postat av: Miranda

TOOOOOOOOOOOOM xD <333333333 droool

2008-12-15 @ 21:45:12
URL: http://mestiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0