God morgon

God morgon på er som nyss har vaknat=) Själv sitter jag och Eve och kollar på den svenska Harry Potter=P vet dock inte vilken den av den men det är med den då Harry och tre andra går in i en laburint=P

Min jul vart bra iallafall=) Jag fick en webbcam,nya högtalare med bas;P perfym,fondution,läppstift,läppglans,kläder, T-H kalender och en resa till Tyskland=D Jag vart så mega glad. Egentligen fick jag reda på det fredan innan julafton, eftersom jag var i Stockholm med mamma,syrran och Eve för jag skulle köpa byxor men de sa de att jag skulle spara pengarna till något annat, men då vart jag sur och ledsen. Fast de sa de varför och sen var jag glad att jag inte köpte byxorna=)
Så den 6 januari åker jag till Tyskland och kommer hem den 8 januari =)
Puss på det<333

kram på er<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0