god kväll

Idag blev jag och Eve väckta halv 9 av mamma, för Eve skulle hem och jag och mamma till stan. Vi gick till banken för att betala en grej men själva väntandet tog en havtimme eller 45 minuter=( så vi hann gå och växla mina pengar till euro=P fick 140 euro för 1562 kr, inte så dåligt=)
Sen så gick jag till H&M med mamma för att kolla på kläder till nyår men jag hittade inget jag gillade förutom en vit skjorta med svart slips men sen ville jag inte ha den=( typiskt mig=S men jag köpte smink istället=) 

140 euro                               
 
Puder,concealer,lypsyl,fransk manikyr set=)  
  


Lite bilder från julafton=)
Syrrans hund Molly      Molly                          Molly                      Molly                                      Molly         
          
Några fegisar som inte vågar vara med på kort =P


De andra bilderna lägger jag inte ut här.
Puss<33

Kommentarer
Postat av: Natalie

Hihi xD Jag vet inte vad dom fattar... Men i alla fall så kommer dom flesta hit till kirunafestivalen. Vi får väl hoppas att han också gör det... :)

2008-12-29 @ 20:16:28
URL: http://lonelydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0