2 december=D

Idag var jag hemma eftersom jag skulle till vårdcentralen och ta bort stygnen. Hade tid vid 11:00 hos en sjuksöterska, och när jag kom dit så fick jag vänta tio min efter min tid. Men sen när det var min tur gick det fort, hon klippte och drog bort trådarna men den sista satt ganska hårt fast så hon fick ta i. Och det sved men annars kittlades det bara.=)
Sen efter det åkte vi och handlade, jag köpte julklappar till min familj=) men jag är inte klar med det än.Måste dock erkänna att jag är svag för julen även fast jag har sagt att jag inte gillar julen längre, men det är så fint med alla julkulor och julgransbelysningar och sånt=D När jag blir stor ska jag skaffa mig minsta 3 julgranar XD Fast då ska de va vita=D Vet att vissa tycker att man ska ha grön gran helst eftersom det ser mer naturlig ut, men jag tycker gröna granar är tråkiga så då är det alltid snyggt att ha en vit istället=P
Jag var med mamma inne på plantage också och då hittade jag en snöglob med en ängel i och jag vart helt kär i den<3 Jag vill verkligen ha en sån eftersom jag tycker att änglar är vackra=)

Nu ska jag duscha sen ska jag slå in de första julklapparna som jag har köpt =D

Så ni få ha det så bra så hörs vi senare
pusspuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0