1 dec

Idag är det ju första december vilket betyder julkalenderXD måste se omm den är bra eller inte=P Annrs har dagen varit lugn,har snackat med Natta via sms. Hon ska tydligen stanna på sjukhuset hela veckan=( men jag ska försöka hälsa på henne imorgon=) Jag har gjort en må bra present till henne som jag hoppas att hon kommer gilla=)

Eve skickade en länk till mig från youtube, det var ett klipp med en Johan Palm fan, där hon berättar hur mycket hon älskar Johan. Då sa Eve att jag skulle reagera så om jag fick träffa Tokio Hotel=D här kan ni läsa vad jag och Eve sa om det=P

Evelina | säger:

fast så skulle nog du också vara om du såg TH ;D

Sylwia. säger:

hehe stackars

Evelina | säger:

men ofta man säger att han betyder mer än familjen

Sylwia. säger:

stackars johan han visste inte vad han skulle göra

Sylwia. säger:

ja du, hon e galen fan

Evelina | säger:

haha aa man såg det på honom

Sylwia. säger:

haha,ja

Sylwia. säger:

men jag förstår henne

Sylwia. säger:

skulle tänka mig hur jag skulle va om jag fick träffa th

Sylwia. säger:

=P
Evelina | säger:

haha ja du skulle vara typ sådär haha

Sylwia. säger:

nja

Evelina | säger:

haha ur tror du att du skulle reagera?

Sylwia. säger:

*död*x_x

Sylwia. säger:

XD
Sylwia. säger:

jag vet faktist inte

Sylwia. säger:

=P
Sylwia. säger:

antingen skulle jag säga något osmart

Sylwia. säger:

det skulle vara typiskt mig

Evelina | säger:

typ, jag gillar britney

Evelina | säger:

haha nej men du får se till o ha en kamera med dig när du vet att du kan stöta på dom..oså filmar du xD

Sylwia. säger:

XD
Sylwia. säger:

och hela kameran kommer vara sne och skakig

Evelina | säger:

hahahaha xD

Sylwia. säger:

ne,men seriöst jag vet inte hur jag skulle reagera

Evelina | säger:

jag kan se det framför mig

Evelina | säger:

vad skulle vara det värsta?

Sylwia. säger:

att jag börjar skratta som en idiot

Evelina | säger:

haha eller säga att dem suger

Sylwia. säger:

nej,det skulle jag verkligen inte få fram

Evelina | säger:

tänk om xD

Sylwia. säger:

ne,men dock skulle jag säkert snacka svenska istället för eng=P

Evelina | säger:

haha ja det tror jag nog att du skulle
Sylwia. säger:

ne,men asså, om jag skulle träffa th skulle mitt hjärta hoppa ur mig

Evelina | säger:

haha ja det skulle det säkert ;p

Evelina | säger:

får väll hoppas att det inte blir så när du träffar dom ;D

Sylwia. säger:

ja,herregud.för annars kommer jag skämas:$

Sylwia. säger:

ne,men vad som helst kan hända

Sylwia. säger:

viserligen har jag pratat med andra kändisar

Sylwia. säger:

och då gick det bra

Sylwia. säger:

men de var ju inte th

Evelina | säger:

nej precis, du gillar väll antagligen th mer än dom du har träffat?

Evelina | säger:

BLIR JU INTE RIKTIGT SAMMA SAK DÅ

Evelina | säger:

oj

Sylwia. säger:

haha percis:)

Sylwia. säger:

gud,jag vågar inte se mig själv om det skulle hända att jag träffar de

Sylwia. säger:

inte du heller för den delen

Sylwia. säger:
XD

Evelina | säger:

haha det skulle ju vara kul o se ;p

Evelina | säger:

du kanske inte ens skulle komma ihåg hur det kändes efteråt

Evelina | säger:

tänk om dy skulle svimma




Hahahaha nu vet ni att vad jag än gör eller säger finns alltid tokio hotel med<33 och det är ju mitt liv=D

Men nu ska jag inte tråka er med mitt liv fast jag vet att alla vill leva mitt liv=P (nej,jag skojar)

älskar er mina gullisar<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0